Хари Потър и Даровете на Смъртта: Част 2 / Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)

Отне ми доста време да си събера мислите на едно място, даже все още не съм успял изцяло, тъй като Хари Потър и Даровете на Смъртта: Част 2 ме отвя с пълна сила. Спокойно бих казал, че това бе перфектният финал на този феномен! Страшно съм доволен. Като фен на поредицата мога да кажа, че ми оправда очакванията, даже ги надхвърли.

Още с първата сцена изтръпнах, която беше страховито добра, тиха, но в същото време казваща много, затишие пред буря. Алан Рикман още от сега почвам да го хваля, тъй като това е човекът, който се открои в тази част. Досега нямаше чак такова поле за изява, но тук го получи и разтърси всички с изключителната си игра. Много емоционален, много дълбок герой, който най-накрая показа истинската си същност.

Другията открояващ се от тълпата и то е нормално да се откроява, тъй като върху него е възложена още по-голяма роля, е Даниел Радклиф, който най-накрая се взе в ръце и се отсрами. По-голяма роля за Хари, по-малка за Рон и Хърмаяни. Жалко, но пък в никакъв случай лошо. Нека не забравяме и другото главно лице в историята, противника на Хари – Волдеморт a.k.a. Ралф Файнс. Великолепна игра, никакви забележки просто.

Ефектите си бяха на място, наистина свобода за Йейтс да покаже, че е най-подходящият да завърши поредицата. Мисля, че ако тази работа беше възложена на някой друг, то нямаше да имаме такъв добър филм като резултат.  Колкото до 3D-то – конвертирането се е получило доста добре, беше един огромен плюс за изживяване на филма. Единствения такъв от поредицата.

Не знам какво друго да допълня, освен, че това е един от най-добрите излезли досега филми през 2011-та, даже за мен най-добрият! Това си личи и от оценката, която му давам.

Относно preskoo
One total movie geek..

8 Responses to Хари Потър и Даровете на Смъртта: Част 2 / Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)

  1. Sori za shlokavicata – pisha ot telefona si.
    Verno li sme bili v edna zala?!? E, mamka mu , a misleh da te pitam Koga shte go gledash… Trqbva obache da se razberem edin pyt za nqkoi film I da se vidim, kakvo shte kajesh ?:)

  2. Haha, tova mai prozvucha malko stranno 😀 😀 . Nqmah predvid samo nie dvamata, kakvo shte kajesh da se razberem za edin film i da pokanim vsichki kino blogyri? Da se vidim na kakvo prilichame 😉

    • preskoo says:

      Схванах ти идеята. 😀 И съм навит, естествено. 😀 Амии мисля, че сме били в една зала, защото ти каза, че си бил на първата прожекция, която беше на 13 юли в 17:20 в Cinema City, нали? Ако си бил там, то и аз бях. 😀

      • Ми да! И аз бях на точно тази прожекция 😦 тъпо! Нищо де, дано да успея да ни организирам, щом си съгласен, ще заразпитам и другите 😉

        • preskoo says:

          Питай, питай. Дано има и други навити. 😀 btw, на кой ред си бил 😀

          • Na 4-ti, v sredata 🙂

            • preskoo says:

              Аз бях на 7-ми.. хаха, добър чат направихме. 😀

  3. Тоя филм така и не можа да ме трогне

Вашият коментар

